characters characters

Ministerul Educatiei vrea sa sanctioneze profesorii pentru rezultatele slabe de la bac

08 septembrie 2010    |   757 vizualizări


Ministerul Educatiei a gasit vinovatii pentru rezultatele foarte slabe ale elevilor la bacul din acest an. Profesorii care nu i-au pregatit pe tineri pentru examen sunt responsabili de notele foarte mici pe care le-au luat acestia. Mai mult, dascalii i-au supraevaluat pe elevi in timpul liceului si de aceea trebuie sanctionati. De cealalta parte, sindicatele spun ca vinovati sunt parintii  care nu au stiut sa isi educe copiii.

Articol complet: Realitatea.net

 

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Utilizator Anonim
    anonim    08.09.2010 - 18:54
    ...eu sunt de parereca in felul acesta ce vrea sa scoata ministrul vinovati pe dascali nu face alceva decat sa incurajeze si mai mult tupeul de care dau dovada elevii in ziua de azi: RAD IN NAS PROFESORILOR CA SUNT IMBRACATI DE LA SECONHAND
  • Utilizator Anonim
    Maridor    08.09.2010 - 17:33
    Intr-o tara in care profesorii sunt batjocoriti si umiliti incepand de sus in jos, intr-o tara in care fiecare guvernare a adus"inovatii"sistemului de invatamant,intr-o tara in care nici macar nota nu este un mijloc de constrangere si admiterea la facultate se face pe baza de dosar, nu e de mirare ca se intampla asa.In plus, bacalaureatul ar trebui sa se desfasoare dupa criterii care sa evalueze competente, nu "poezii"invatate pe de rost sau copiate pe fituici si sa fie diferit in functie de liceul absolvit.Elevul sa aiba posibilitatea sa opteze pentru un tip mai accesibil care sa-i finalizeze studiile liceale sau pentru unul care sa-i permita sa urmeze studii superioare.Si nu e de neglijat un alt aspect: admiterea la facultate sa se faca numai pe baza de examen, indiferent ca este la facultate de stat sau particulara.Astfel s-ar crea din start o motivatie a invatarii si eforturile ar fi reciproce, nu unilaterale, adica doar din partea profesorilor.