characters characters

4/23 - Exprimarea unui mesaj
Grupa mare    Limba si comunicare

05 decembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa transmita un mesaj simplu in cadrul jocului sau activitatilor de invatare.
    (Exemplu 1: cere o jucarie sau spune ceva despre ea; Exemplu 2: pune intrebari sau ofera raspunsuri in timpul activitatilor de invatare);
  • Sa se exprime coerent pentru a se face inteles.
    (Exemplu 1: cand discuta cu o persoana pe care abia a cunoscut-o);
  • Sa desprinda informatii din ascultarea cu atentie a unui mesaj.
    (Exemplu: cand asculta o poveste poate sa spuna care u fost personajele implicate);
  • Sa demonstreze intelegerea textului, apeland la diferite modalitati de redare sau rememorare a acestuia (repovestire, dramatizare, desen).
    (Exemplu: dupa ce asculta o poezie sau poveste face un desen relevant despre ceea ce a auzit);
  • Sa creeze, singur sau cu sprijin, structuri verbale, mici povestiri, utilizand elementele expresive ale limbajului.
    (Exemplu: cand spune o poveste proprie, foloseste limbajul specific: a fost odata ca niciodata, s-am incalecat pe-o sa…., s.a)

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu