characters characters

3/23 - Calitatea de vorbitor –mediul natural
Grupa mare    Limba si comunicare

05 decembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa adreseze si sa raspunda la intrebari de tipul: Cine? De ce? Unde? Cum? Care?.
    (Exemplul: intreaba de ce s-a produs o anumita activitate care ii atrage atentia);
  • Sa fie capabil sa comunice eficient in cadrul unui joc sau a unei activitati de invatare, facandu-se inteles de cei din jur.
    (Exemplu: stie regulile de joc si raspunde strict la sarcini)
  • Sa fie capabil sa prezinte caracteristici ale unei vietuitoare/plante, ale unui fenomene/anotimpuri prin intermediul propozitiilor si al frazelor.
    ( Exemplu: ofera detalii despre anotimpul de toamna, exprimandu-se in propozitii sau fraze)
  • Sa demonstreze intelegerea unor notiuni cu grad mare de generalitate referitoare la: vietuitoare, plante, fenomene si anotimpuri.
    (Exemplu: ofera exemple de animale domestice sau animale salbatice, fara sa se incurce).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu