characters characters

12/15 - Adunarea si scaderea cu 1 si cu 2 in limitele 1-10
Grupa mare    Matematica

13 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa adune si sa scada cu 1 si 2, de la 1 pana la 10, folosindu-se de obiecte.
    (Exemplu: daca la 3 masinute adaugam 2 masinute, avem 5 masinute; daca din 5 coifuri luam 1 coif, avem 4 coifuri)
  • Sa recunoasca cand foloseste adunarea.
    (Exemplu: la o grupa de mingi se adauga alte mingi si vor fi mai multe mingi)
  • Sa recunoasca cand foloseste scaderea.
    (Exemplu: dintr-o grupa de baloane se iau cateva baloane si raman mai putine baloane)
  • Sa spuna legatura dintre semnele „+” si „=”, „-„ si „=”.
    (Exemplu: cand adaugam bile unei grupe de bile este „+” si „=”arata ca obtinem o alta grupa cu mai multe bile; „-” arata ca luam cuburi dintr-o grupa si „=” arata ca obtinem o alta grupa cu mai putine cuburi)
  • Sa utilizeze corect semnele: + (plus), – (minus) si = (egal) doar intre cifre.
    (Exemplu: completeaza corect „+” in exercitiul 4 ... 1 = 5)
  • Sa adune si sa scada in viata cotidiana.
    (Exemplu 1: aduna bancnota de 5 lei cu una de 1 leu; Exemplu 2: calculeaza restul pe care trebuie sa-l primeasca de la 10 lei, dupa ce a cumparat un balon la 2 lei)
  • Sa foloseasca expresii potrivite adunarii si scaderii.
    (Exemplu 1: cand aduna spune astfel:” 4 plus 1 egal 5”; Exemplu 2: cand scade spune astfel:” 8 minus 2 egal 6”)

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu

Intuitext lucrează la un proiect nou, pentru copiii din învăţământul primar!

Avem nevoie de experienţa dvs de părinţi: răspundeţi la chestionar. Durează doar 5 minute!

Vreau să ajut!