characters characters

Consideri o masura benefica introducerea uniformelor obligatorii pana in clasa a VIII-a?

25 februarie 2014   

Varsta: 6 - 11 ani, 11 - 15 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
22 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Utilizator Anonim
    vizitator    03.04.2011 - 21:50
    da,din tot sufletul
  • jewelled68
    jewelled68    04.02.2011 - 14:50
    Da cred cu tarie ca obligativitatea purtarii de uniforme in clasele 5-8 ar mai reduce din efectele dezechilibrului economic
    Ar fi toti copii egali fara posibilitatea de umilire, mai multa disciplina, mai multa ordine
  • Utilizator Anonim
    vizitator    01.02.2011 - 10:15
    este mai mult foarte importanta, marile institutii de invatamint din lume au uniforme, acest lucru nu deranjeaza pe nimeni, din contra, au REZULTATE remarcabile si mai mult copii nostrii cauta din ce in ce mai mult aceste institutii
  • Utilizator Anonim
    vizitator    31.01.2011 - 10:55
    da ,sunt de acord
  • Caciula 2 Ioana
    Caciula 2 Ioana    31.01.2011 - 00:42
    Iata ca introducerea uniformei pentru elevi pana in clasa a VIII-a devine pentru majoritatea celor care au raspuns la acest sondaj o idee benefica pentru asigurarea ordinei si disciplinei in unitatile de invatamant. 87,8 % sunt pro-uniforme, si numai 11,5 % sunt impotriva. Argumentele aduse in favoarea adoptarii acestei masuri sunt in principal asigurarea egalitatii elevilor si a respectului acestora fata de scoala, uniforma fiind un simbol al acesteia si impunand o anumita tinuta si seriozitate, care, spun cei care au raspuns, va avea influente pozitive si asupra comportamentului elevilor fata de profesori si fata de studiu.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    28.01.2011 - 10:34
    Nu sunt nostalgica dupa trecut, decat in ceea ce priveste lucrurile pe care le consider ca nu au avut nimic nociv pentru formarea noastra, sau pentru existenta noastra de acum. Unul dintre lucrurile de acest fel a fost uniforma scolara.Sunt mama unui copil de clasa a 3-a din Campina. Absolut toate scolile din oras au adoptat fiecare o uniforma proprie pentru elevii lor si asta de mai multi ani! S-a ales dintr-o gama extrem de variata de modele si combinatii de culori si ce e mai important, copiii au fost decidentii principali! La elevii mari de gimnaziu si la liceeni nu e nici o problema in a-si arata fiecare personalitatea si stilul, chiar daca sunt toti imbracati la fel. Pornind de la atitudine, un mic accesoriu personal, felul in care isi innoada cravata , sunt atat de frumosi si de speciali! Deci, lasand la o parte aspectul placut al unei sali de clasa in care toti copiii au uniforma, faptul ca ii invata sa aiba o disciplina si un respect fata de sine si fata de o institutie pe care o reprezinta, faptul ca se evita dramele copiilor fara prea multe posibilitati de a fi "in pas cu moda",etc., sunt de acord si elevii ar trebui sa inteleaga daca pot, ca ar fi mult mai "interesanti" daca ar adopta o uniforma scolara.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    26.01.2011 - 09:07
    da, e o masura ff buna
  • Utilizator Anonim
    Ana    26.01.2011 - 08:18
    uniformele sunt benefice pt ca elevul nu se mai preocupa de acasa cu ce am sa ma imbrac maine la scoala?Noua intrebare va fi :Daca ma asculta la geografie de ex.stiu sa raspund?Ce intrebarea sa mai adresez profesorilor astfel incat sa vad daca am intels lectia.Inca un motiv ar fi ca nu se mai creaza discrepante intre diferitele straturi ale societatii care se observa cand intri intr-o clasa.In acest mod si elevul constientizeaza ca este la scoala, un loc in care venim sa invatam ceva si nu sa cunoastem alti baieti, resp fete de distractie.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    22.01.2011 - 16:16
    sunt de acord cu obligativitatea unei uniforme specifice fiecarei scoli, nu la nivel national
  • Utilizator Anonim
    vizitator    21.01.2011 - 21:03
    LEGEA UNIFORMELOR SCOLARE OBLIGATORII vine in contradictie cu LEGEA EDUCATIEI NATIONALE:

    Art. 3. — Principiile care guvernează învățământul preuniversitar și superior, precum și învățarea pe tot parcursul vieții din România sunt:
    a) principiul echității — în baza căruia accesul la învățare se realizează fără DISCRIMINARE;
    b) principiul calității — în baza căruia activitățile de învățământ se raportează la standarde de referință și la bune practici naționale și internaționale;
    c) principiul relevanței — în baza căruia educația răspunde nevoilor de dezvoltare PERSONALA și social- economice;
    d) principiul eficienței — în baza căruia se urmărește obținerea de rezultate educaționale maxime, prin gestionarea resurselor existente;
    e) principiul descentralizării — în baza căruia deciziile principale se iau de către actorii implicați direct în proces;
    f) principiul răspunderii publice — în baza căruia unitățile și instituțiile de învățământ răspund public de performanțele lor;
    g) principiul garantării identității culturale a tuturor cetățenilor români și dialogului intercultural;
    h) principiul asumării, promovării și păstrării identității naționale și a valorilor culturale ale poporului român;
    i) principiul recunoașterii și garantării drepturilor persoanelor aparținând MINORITATILOR naționale, dreptul la păstrarea, la dezvoltarea și la exprimarea identității lor etnice, culturale, lingvistice și religioase;
    j) principiul asigurării egalității de șanse;
    k) principiul autonomiei universitare;
    l) principiul libertății academice;
    m) principiul transparenței — concretizat în asigurarea vizibilității totale a deciziei și a rezultatelor, prin comunicarea periodică și adecvată a acestora;
    n) principiul LIBERTATII DE GANDIRE și al independenței față de ideologii, dogme religioase și doctrine politice;
    o) principiul incluziunii sociale;
    p) principiul CENTRARII EDUCATIEI PE BENEFICIARII ACESTEIA;
    q) principiul participării și responsabilității părinților;
    r) principiul promovării educației pentru sănătate, inclusiv prin educația fizică și prin practicarea activităților sportive;
    s) principiul organizării învățământului confesional potrivit cerințelor specifice fiecărui cult recunoscut;
    t) principiul fundamentării deciziilor pe dialog și consultare;
    u) PRINCIPIUL RESPECTARII DREPTULUI LA OPINIE AL ELEVULUI/ STUDENTULUI CA BENEFICIAR DIRECT AL SISTEMULUI DE INVATAMANT.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    21.01.2011 - 20:59
    LEGEA UNIFORMELOR SCOLARE OBLIGATORII vine in contradictie cu LEGEA EDUCATIEI NATIONALE:

    Art. 2. — (1) Legea are ca viziune promovarea unui învățământ orientat pe valori, creativitate, capacități cognitive, capacități volitive și capacități acționale, cunoștințe fundamentale și cunoștințe, competențe și abilități de utilitate directă, în profesie și în societate.

    (2) Misiunea asumată de lege este de formare, prin educație, a infrastructurii mentale a societății românești, în acord cu NOILE CERINTE, derivate din statutul României de țară membră a Uniunii Europene și din funcționarea în contextul globalizării, și de generare sustenabilă a unei resurse umane naționale înalt competitive, capabilă să funcționeze eficient în societatea actuală și viitoare.

    (3) Idealul educațional al școlii românești constă în dezvoltarea liberă, integrală și armonioasă a INDIVIDUALITATII umane, în formarea PERSONALITATII AUTONOME și în asumarea unui sistem de valori care sunt necesare pentru împlinirea șI dezvoltarea PERSONALA, pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial, pentru participarea cetățenească activă în societate, pentru incluziune socială și pentru angajare pe piața muncii.

    (4) Statul asigură cetățenilor României drepturi egale de acces la toate nivelurile și formele de învățământ preuniversitar și superior, precum și la învățarea pe tot parcursul vieții, fără nicio formă de discriminare.....
  • Utilizator Anonim
    parinte    21.01.2011 - 17:32
    intru totul de acord cu uniforma scolara,mai ales pentru faptul ca uniformizeaza si caracterele.si nu mai apar discrepante,nu se mai vad burice si chilotii fetelor la ora.se vor preocupa mai mult de lectii si mai putin cu "ce imbrac eu maine?".daca ar fii dupa mine,as introduce obligativitatea uniformei scolare pana la sfarsitul liceului.nu tot ce a fost in timpurile trecute a fost si prost.eram liceeni,cu numar matricol pe piept si nu indrazneam sa umblam prin carciumi,eram mandri de tinuta si ne scoala la care eram
  • Utilizator Anonim
    vizitator    21.01.2011 - 11:06
    De ce se doreste cu atata determinare, chiar disperare, din partea unor profesori (dar si parinti) obligativitatea uniformei in scoli cu atat mai mult cu cat ii indeparteaza pe elevi in relatia elev-dascal, elev-parinte? Cu ce ii ajuta pe parinti acasa sau pe dascali la scoala? Sa bifeze doar o inspectie pentru ca evaluarea de la sfarsit de an scolar sa fie favorabila? Si asta, dar si din comoditate. E mai usor sa « educi » o turma de oi, decat niste copii, fiecare cu personalitatea lui ! Impresia e doar cea care conteaza! Problemele de fond, cum ar fi violenta sau agresivitatea nu vor fi rezolvate prin impunerea unei uniforme obligatorii.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    21.01.2011 - 10:37
    daca va fi lege, va fi prea tarziu...

    http://www.causes.com/causes/566458-impotriva-uniformelor-scolare
  • Utilizator Anonim
    vizitator    21.01.2011 - 00:31
    Este o idee minunata. Sunt de acord cu aplicarea ei in toate unitatile scolare.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    20.01.2011 - 21:37
    Pe lângă aspectul economic al problemei(nu sunt necesare cinci ţinute pe săptămână), uniforma are o mare influenţă asupra fomării caracterului şi a personalităţii. Nu este vorba despre anularea particularităţilor individuale, ci despre "egalitatea" elevilor în relaţiile interpersonale şi în faţa în faţa profesorului.Aşa vor putea relaţiona de pe poziţii egale, vor putea comunica mai bine între ei.Şi ce mult contează un clectiv adevărat...
  • Valentina Cretan
    Valentina Cretan    20.01.2011 - 20:47
    Sunt si cadru didactic, dar si parinte. Ca parinte, constat la copilul meu o anume mandrie in modul de a purta uniforma. Este foarte atent cu ea, pentru ca a inteles ca il reprezinta. In scoala noastra se mentine uniforma pana la clasa a VIII-a, in urma unui protocol incheiat cu parintii.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    20.01.2011 - 18:22
    este un lucru extraordinar daca se va aplica.Sunt intr-un totul de acord.Nu sunt decat 8 sau 9 ani,noi am purtat 12 ani si nu am murit.In special ca cei 8 ani sunt cei mai importanti in viata copiilor.Este spre binele lor.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    20.01.2011 - 14:19
    Sunt cadru didactic si va spun din experienta: cand intri intr-o sala de clasa unde toti elevii au uniforme, deja atmosfera de lucru este alta. Cand intri intr-o sala de clasa unde nimeni nu poarta uniforma, crezi ca esti in piata, in statia de autobuz, oriunde, numai intr-o institutie in care se instruiesc si se educa copii, nu!
    Dragi parinti!
    Nu va lasati induplecati de rugamintile copiilor, de insistentele si argumentele lor.Tineti minte ca, uniforma atrage disciplina, ordinea etc.etc.Cati dintre dv. nu va ,,plangeti'' la diriginte ca nu va mai intelegeti cu propriul copil?! V-ati intrebat si de ce?
  • Utilizator Anonim
    Livia    20.01.2011 - 08:57
    Presupune mai multa egalitate intre elevi, mai multa disciplina, mai multa ordine.
    Era frumos, eram egali, fara fite, fara buricuri goale, fara accesorii, s.a.
Vezi toate comentariile