characters characters

Care este cel mai potrivit sistem de notare pentru elevii din clasele I - IV?

25 februarie 2014   

Varsta: 6 - 11 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
61 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Robert Andrei
    Robert Andrei    21.06.2015 - 15:04
    Nu ii inteleg pe cei care prefera calificativele. NU este corect pentru ca, daca eu iau FB media generala, iar altii, mai slab pregatiti, iau calificative mai mici, dar le iese tot FB, noua ne iese aceeasi diploma. Atunci este o diferenta inexprimabila, si in acelasi timp demoralizeaza copilul respectiv. Parerea mea este ca cel mai potrivit sistem de notare este prin NOTE, nu prin calificative sau altele.
  • LILIANA CATRUNA
    LILIANA CATRUNA    18.08.2014 - 18:43
    Părinții sunt cei care încurajează competiția , îi interesează mai mult ce au făcut colegii decât copilul lor. Intervine și orgoliul că al lui copil trebuie și este cel mai bun , dar nu vrea dascălul să recunoască. Sunt de acord cu notele .
  • mariane manole
    mariane manole    09.06.2014 - 10:04
    Notele sunt cele mai realiste,si pentru ca restul examenelor se noteaza trebuie obisnuiti de mici cu note.Am patit-o cu parintii care mi-au spus ca la invatatoare a avut numai foarte bine si la mine nu.Pana i-am facut sa inteleaga cum iese FB si 7 (pe note)dureaza si uneori isi mtua elevii la alta scoala.
  • andreea saila
    andreea saila    08.06.2014 - 16:21
    Mi-ar placea ca notele/calificativele sa fie confidentiale, asta pentru ca mi-as dori ca in clasa sa se incurajeze mai mult colaborarea decat competitia intre elevi.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    15.01.2011 - 23:57
    notele
  • Utilizator Anonim
    A.E.M.    18.12.2009 - 10:46
    tot sistemul de evaluare pe baza notelor este mai eficient
  • Utilizator Anonim
    vizitator    06.12.2009 - 11:38
    NOTE
  • Utilizator Anonim
    vizitator    24.11.2009 - 23:25
    De ce sa claseze copilul strict ,la 1-4?\nNu suntem toti clasatiiiiiiiii, in ultima vremeeeeeeeee...Macar ei sa nu \naiba gustul amar, la frageda varsta, ca sunt ierarhizati, marginalizati, fiind vinovati fara vina , ca nu-i mai pune nimeni la somn d.a., ca nu le mai spune nimeni o poveste acasa, ca nimeni nu are chef de ei acasa, ca parintii mai au sau nu serviciu , salariu, bucata de paine de pus pe masa . Au ei oare vina ca se vor fi nascut, ca sunt din ce in ce mai multi copiii unici in familii, nu de putine ori dezorganizate...Macar un calificativ sa-i mai bucure, sa le dea speranta de mai mult, mai bun ...Prea multi cu adhd, multi cu parinti alcoolici, multi bolnavi si-n randul celor mici , dar si al celor \nmari.Prea multe nevoi, necazuri apasa pe umerii prea multora dintre ei.\nInvatatorii au multiple posibilitati sa-i pregateasca pentru trecerea cu succes a pragului dintre cicluri.Altele sunt \nproblemele:programa incarcata, manuale nenumarate, care de care mai..., complexul potrivit caruia putin parinti isi pot permite sa-i mediteze , in conditiile in care de la gradinita se practica acest \'\'sport\'\' , pe motiv ca trebuie sa... , ca e economie de piata si clasele se constituie pe criterii de foarte multi stiute,plaja exigentelor mult prea larga la gimnaziu, calculatorul, discoteca, manelele cu videoclipurile de doi bani...,dexteritatea unora de a copia ,timiditatea , corectitudinea ,cinstea altora s. a. m d.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    24.11.2009 - 14:41
    Prin note, bineinteles!
  • Utilizator Anonim
    paula    19.11.2009 - 09:51
    Rele obiceiuri mosteniti din epoca apusa!\nAveti pretentii de fiinte-masini perfecte care evalueaza cu exactitate competentele elevilor? GRESIT-chiar cu respectarea stricta a metodologiei de elaborare a testelor di a descriptorilor de performanta.Cum explicati faptul ca atunci cand corecteaza 2 profesori ,dupa aceleasi bareme, o teza ,lucrare sunt totdeauna diferente? Raspundeti ,va rog!
  • Utilizator Anonim
    dorazlo    19.11.2009 - 05:42
    Notele, cu siguranta. Elevii stiu de la gradinita care note sunt \"bune\" si care \"rele\". Nota reflecta mult mai bine \"valoarea\" elevului.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    15.11.2009 - 14:35
    M-ar interesa daca acest sondaj ajunge si \"acolo sus\" sa auda \"cei mari\" si parerea \"truditorului\" de la catedra,care nu prea se mai vede din mormanul de hartii, asezate minutios in dosare si dosarele
  • Utilizator Anonim
    vizitator    15.11.2009 - 12:27
    Calificativ = subiectivism = perceperea incorecta a valorii unui om \nAproape zilnic auzim expresia \"pe o scara de la 1 la 10\" deci... concluzia este evidenta NOTE
  • Utilizator Anonim
    vizitator    13.11.2009 - 20:12
    cel mai corect ar fi ca evaluarea sa se faca cu ajutorul notelor,din motive obiective.un F.B.nu poate fi 10 si 9 in acelasi timp ori e una ori alta...exemplele pot continua...
  • Utilizator Anonim
    vizitator ion    12.11.2009 - 14:45
    Sigur notele sunt mult mai indicate si cu rezultate mult mai bune pentru toti factorii care participa la educatie!!!!
  • Utilizator Anonim
    gflorica    11.11.2009 - 16:54
    notele sunt mult mai obiective
  • Utilizator Anonim
    vizitator    11.11.2009 - 16:43
    prin nota
  • Utilizator Anonim
    vizitator    11.11.2009 - 08:51
    nu ar fi mai bine daca nu am mai avea nici note si nci calificative? Ne gandim numai la clasamente și altele....și mai putin la ce simt elevii
  • Utilizator Anonim
    vizitator    11.11.2009 - 03:45
    note
  • Utilizator Anonim
    vizitator    10.11.2009 - 19:23
    La clasa I ,sunt de preferat calificativele. Din clasa a IIa, sa incepem sa notam si pentru elevi si pentru parinti , dar si pentru noi, dascalii!!! E o parere personala.
Vezi toate comentariile