characters characters

5/17 - Pronuntia cuvintelor
Grupa mijlocie    Limba si comunicare

26 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa pronunte cuvinte ce contin sunetele: m, n si p, b, t, d.
    (Exemplu: mana, pat, pom, motan, dinte, doamna);
  • Sa pronunte corect cuvinte cu c si g.
    (Exemplu: coca, gong, copac, gogosari);
  • Sa foloseasca corect sunetele s, r, f, v, la inceput de cuvant.
    (Exemplu: soare, rama, fata, volan, raft);
  • Sa pronunte toate silabele din cuvinte mai lungi.
    (Exemplu: televizor, umbrela, gargarita, elefant, caracatita);
  • Sa pronunte grupuri consonantice duble/triple in cuvinte.
    (Exemplu: scara, strada, clasa, clopotel);
  • Sa pronunte cuvintele clar atunci cand vorbeste.
    (Exemplu: se face inteles atunci cand vorbeste).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu