characters characters

3/15 - Pozitii spatiale
Grupa mica    Matematica

11 noiembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
  • Sa execute corect instructiuni in care foloseste parti ale corpului sau.
    (Exemplu: reactioneaza corect atunci cand i se cere sa bata din palme sau din picioare, sa-si puna mainile pe cap sau pe genunchi);
  • Sa se pozitioneze corect fata de obiecte din mediul inconjurator cand primeste instructiuni.
    (Exemplu: ”Stai pe scaun!”; ”Asaza-te pe covor!”; ”Vino in fata!”; ”Vino sub umbrela!”; ”Intra in masina!”);
  • Sa aseze corect diverse obiecte la locul indicat.
    (Exemplu: ”Asaza cartea pe masa!”, ”Pune creioanele in dulap!”; ”Pune papucii sub pat!”, ”Asaza ursuletul in fata scaunului!”);
  • Sa descrie corect pozitia obiectelor, facand diferenta intre: pe-sub, sus-jos, in fata-in spate, in-langa.
    (Exemplu: spune ca un ciorap e pe scaun, iar celalalt sub scaun; un copil este in fata topoganului, iar doi sunt in spate; avionul zboara in sus sau in jos);
  • Sa foloseasca in viata cotidiana cuvintele care denumesc pozitiile spatiale: pe-sub, sus-jos, in fata-in spate, in-langa.
    (Exemplul 1: cand vorbeste despre o jucarie preferata ii spune pozitia in camera: „Masinuta este sub scaun.”; Exemplul 2: cand cere un obiect, spune unde poate fi gasit: ”langa pat”, ”sub masa”, ”in spatele casei”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu