characters characters

Pictura pe gresie

25 noiembrie 2013    |   829 vizualizări
Utilitatea jocului:
Identificarea pozitiei elementelor dintr-un sir dat, pe baza numeralului ordinal specificat.

Materiale folosite:
acuarele, pensule groase si sabloane / stampile pentru pictura.

Desfasurarea jocului:

  • Copilul va picta, pe gresia din baie/ bucatarie, diverse elemente (animale, forme stilizate), folosind culorile cunoscute, cu ajutorul sabloanelor/ stampilelor sau pur si simplu doar cu pensula. Copilul, sub indrumarea ta, va realiza grupe de 1-3 elemente asezate în rand. Dupa amprentare, copilul va trebui sa arate si sa spuna: primul element din sir, al doilea sau al treilea. In functie de numeralul ordinal folosit de parinte, copilul va indica elementul respectiv.
  • Exemplu: Copilul a pictat un sir de 3 animale: un purcel, un cal si o vaca, folosind pensule si sabloane. Tu vei intreba: Cine este al doilea in sir? Copilul va raspunde: Calul. Cine este primul? Copilul spune: Purcelul este primul. Dar al treilea, cine este? Vaca, raspunde copilul.
  • Jocul se poate derula si schimband putin ordinea actiunilor. Intai vei indica ordinea elementelor, apoi copilul va picta elementele conform precizarilor facute de tine: Primul va fi calul, a doua este vaca, iar al treilea va fi purcelul.
  • Pentru diversitatea activitatii si stimularea copilului este bine sa-i asiguri o varietate de sabloane/stampile, de dimensiuni mici pentru a putea picta mai multe elemente intr-un timp scurt. Activitatea de pictura pe perete devine elementul surpriza de motivare a copilului, insa scopul jocului sa arate si sa spuna numeralul ordinal, pe baza obiectului dat de catre tine.
  • Jocul se poate desfasura si in aer liber, peretele de gresie fiind inlocuit de astfalt, iar acuarelele si sablonele/stampilele, de creta colorata. Poti fi implicati mai multi parteneri, toti fiind simultan antrenati in activitate. 

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu