characters characters

15/15 - Masurarea timpului
Grupa mare    Matematica

13 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa spuna ce se intampla inainte si dupa un eveniment sau activitate.
    (Exemplu: spune ordinea unor activitati: „Inainte sa mananc, ma spal pe maini.”; „Dupa ce vin de la gradinita, merg in parc.”)
  • Sa spuna care activitate/eveniment are loc: prima, a doua, ultima.
    (Exemplu: stie ca prima masa a zilei este micul dejun, a doua este pranzul, iar a treia este cina)
  • Sa spuna care activitate/eveniment a durat mai mult/mai putin.
    (Exemplu: precizeaza ca a stat mai putin in parc decat la gradinita, ca a durat mai mult sa picteze decat sa scrie)
  • Sa cunoasca utilizarea calendarului.
    (Exemplu: stie ca ianuarie, februarie etc. sunt lunile anului, stie ca luni, marti etc. sunt zilele saptamanii si ca acestea se folosesc in exprimarea datei)
  • Sa cunoasca utilizarea ceasului.
    (Exemplu: spune ca ceasul masoara timpul, trecerea timpului, masurat in ore, minute; recunoaste mai multe tipuri de ceasuri: electronic, mecanic, cu cuc etc.);
  • Sa precizeze orele fixe pe ceas.
    (Exemplu: spune ora exacta: „este ora opt”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu