characters characters

6/15 - Constituirea de grupe/multimi dupa marime
Grupa mica    Matematica

12 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa observe diferenta mare - mic la obiectele din mediul inconjurator.
    (Exemplul 1: arata care este perna mare si care este cea mica; Exemplul 2: observa ca farfuria lui este mai mica decat cea la tatalui; Exemplul 3: prefera o anumita masina din magazin pentru ca este mai mare)
  • Sa identifice grupe de obiecte dupa marime.
    (Exemplu: alege dintre doua sau mai multe grupe de jucarii pe cea care contine numai jucarii mici)
  • Sa formeze grupe de obiecte de aceeasi marime.
    (Exemplu: dintr-o gramada de cuburi mari si mici, alege doar cuburile mici; Exemplul 2: încercuieste cu creionul doar florile mari)
  • Sa spuna ce este “la fel” şi ce este “diferit”, ce “se potriveşte” si ce nu “se potriveste” intre grupuri de obiecte.
    (Exemplul 1: spune ca cele doua grupe sunt grupe de flori, dar una are flori mari, cealalta are flori mici; Exemplul 2: din mai multe grupe, le arata care pe cele cu obiecte mici: grupa bilelor mici, grupa ciupercilor mici etc)
  • Sa foloseasca in viata cotidiana cuvintele: mare – mic pentru a spune marimea obiectelor sau pentru a le compara.
    (Exemplu: ”Am primit o masina mare.”; ”Masa mea e mica. Masa asta e mare.”; ”Eu vreau o papusa mai mare. Asta e mica.”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu