characters characters

3/17 - Audierea si redarea povestilor
Grupa mijlocie    Limba si comunicare

25 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa recunoasca personaje din povestile ascultate, pe baza unor imagini, jetoane, siluete, ghicitori, replici folosite.
    (Exemplu 1: o recunoaste pe Scufita Rosie intr-o imagine; Exemplu 2: stie cine a spus „Cucurigu, boieri mari, Dati punguta cu doi bani!”);
  • Sa asculte o poveste ce i se citeste/povesteste, observand ca orice poveste are introducere, cuprins si incheiere si formule specifice acestora.
    (Exemplu: recunoaste formulele: „A fost odata, ca niciodata....” „Dumnezeu să ne ţie, ca cuvântul din poveste, înainte mult mai este, „Si au trait fericiti pana la adanci batraneti”, „Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea”);
  • Sa aseze, in ordine cronologica, fapte dintr-o poveste cunoscuta, folosind imagini cu parti din poveste.
    (Exemplu: asaza, in ordine, 3-4 imagini ce ilustreaza intamplari/momente din povestea „Punguta cu doi bani” de Ion Creanga);
  • Sa povesteasca fragmente/momente din povesti ascultate anterior, folosind numele personajelor si expresii sau replici din poveste.
    (Exemplu: foloseste formula de inceput: „A fost odata…”, reproduce replica „Bunicuto, dar de ce ai ochii asa de mari?”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu