characters characters

3/13 - Inmultirea- notiuni pregatitoare si proprietati
Clasa a III-a    Matematica

21 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa adune, repetat, termeni egali.
    (Exemplu: Calculeaza: 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = );
  • Sa foloseasca termenii specifici inmultirii: factori, produs, inmultit cu..., de ... ori mai mult.
    (Exemplul 1: Calculeaza produsul numerelor 3 si 7. ; Exemplul 2: Afla numarul de 4 ori mai mare decat 5.; Exemplul 3: Cate baloane are Mara daca eu am 5 baloane, iar ea are de 2 ori mai multe?; Exemplul 4: Afla doi factori al caror produs este 24.);
  • Sa aplice inmultirea pentru a rezolva o problema din viata cotidiana.
    (Exemplu: afla prin inmultire costul mai multor caiete cu acelasi pret, numarul potrivit de bomboane, daca are 5 invitati si fiecare va servi cate 5 bomboane);
  • Sa scrie o adunare repetata de termeni egali ca operatie de inmultire.
    (Exemplu: 4 + 4 + 4 = 3 x 4);
  • Sa scrie o inmultire ca adunare repetata de termeni egali.
    (Exemplu: 2 x 3 = 3 + 3);
  • Sa calculeze numarul total de obiecte dintr-un desen printr-o operatie de inmultire. Exemplu: Cate dreptunghiuri sunt in desen?(3 x 4 = 12 sau 4 x 3 = 12)
  • Sa schimbe locul factorilor intr-o inmultire pentru a calcula mai repede si mai usor (Exemplu: 2 x 8 = 8 x 2);
  • Sa rezolve probleme ajutandu-se de desene.
    (Exemplu: Cate bomboane de ciocolata sunt in doua cutii cu 4 randuri si cate 6 bomboane pe fiecare rand? Rezolvare: 2 x 4 x 6 = 48 (bomboane)

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Fără foto
    momandrei    08.12.2016 - 09:26
    e usor
  • Fără foto
    Hristiana    14.01.2016 - 19:32
    Care sunt termeni inmultiri cum se numesc