characters characters

5/13 - Despre inaintasi
Clasa a III-a    Romana

08 ianuarie 2014   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa delimiteze(sa imparta) un text in fragmente logice;
  • Sa formuleze ideile principale dintr-un text citit, dupa povestirea fiecarui fragment;
  • Sa povesteasca textul ajutandu-se de planul de idei;
  • Sa intoneze(sa spuna) corect propozitii in care apare virgula
    Exemplu:
    Intr-o enumerare: Bucur avea multe animale: oi, capre, magari, caini.
    Pentru a separa o adresare de restul propozitiei:
    Veniti la masa, copii!
    ─Imediat, mama, sa inchidem televizorul!
    Mihai, vii si tu

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa povesteasca cu detalii, cursiv un text citit sau un mesaj audiat;
  • Sa construiasca texte orale dupa un plan de idei propriu.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu