characters characters

Interviu Iulia Dragan (profesor pentru invatamantul primar, Scoala Gimnaziala Nr. 96 Bucuresti) – partea a 2-a

08 decembrie 2016    |   608 vizualizări

Varsta: 6 - 11 ani.


„Noi, cadrele didactice trebuie sa eliminam conservatorismul, care inca ne mai incearca, si sa privim inainte spre metode interactive de predare, specifice erei digitale“


Se vorbeste adesea despre importanta jocului in invatare. Dvs. cum imbinati ludicul cu educatia pentru a incuraja o atitudine pozitiva a copiilor in raport cu scoala?


Jocul isi gaseste locul in orice lectie. Elementele de joc se afla presarate si imbinate printre elementele de invatare pentru a face invatarea mai placuta si a elimina oboseala. De multe ori elevii mei constata cu regret cat de repede trec orele de curs cand activitatile de invatare contin elemente ludice, care sunt preferatele lor.

In ultima perioada, sistemul de educatie a permis patrunderea unor metode alternative de studiu: CD-uri, platforme online de invatare. Le considerati utile? Dvs. le folositi la clasa?

Manualele alternative au facut pasul cel mare spre o educatie moderna, spre lectii in care activitatea traditionala este completata cu materiale in format digital. Educatia in scoala nu se mai poate face doar cu tabla, creta si o plansa didactica. Animatiile, experimentele, explicatiile, filmele didactice, jocurile interactive continute de softurile educationale reprezinta viitorul, ele dovedindu-si eficienta in invatare.

>>Citeste in continuare interviul aici<<

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu