characters characters

Cum abordezi conflictul parinte - profesor?

25 februarie 2014   

Varsta: 11 - 15 ani, 15 - 18 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
4 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Utilizator Anonim
    marie    02.11.2010 - 23:57
    un conflict este o provocare pentru adult şi o lecţie de viaţă pentru copil.Cum obiectivitatea este foarte fragilă de ambele părţi, eu consider că trebuie implicaţi doar cei în cauză sau,şi mai bine doar cei afectaţi.În cazul de faţă familia elevului este mult mai implicată decât elevul care se revoltă spontan,în clasă ,dacă suferă nedeptatea,dar ascunde adevărul când este vinovat.Din proprie experienţă,pot spune că nu am reacţionat niciodată în favoarea copilului meu nici când a fost nevinovat ,nici când a meritat pe drept să fie pedepsit.Am considerat mai bine să analizăm împreună cu el cauzele şi efectul acţiunilor sale ca el să înţeleagă importanţa faptei sale care poate să-l afecteze pe el şi pe ceilalţi,să înveţe toleranţa,răbdarea,respectul şi ascultarea de cei adulţi atunci când sunt aleşi să-l supravegheze.Totodată l-am educat să se abţină de la comentarii ca să nu amplifice conflictul cu adultul în cauză care poate uneori greşi ,dar i-am explicat că adultul va realiza întotdeauna când a greşit şi va remedia în mod sigur nedreptatea făcută,iar ,în mod contrar,dacă nu o face şi consideră că a procedat bine nu are rost să-i demonstrezi contrariul.Copilul meu a înţeles că oricine poate greşi,dar relaţiile se pot restabili mai uşor dacă un conflict nu se amplifică mai mult decât între cei direct implcaţi.Rolul meu ca părinte este să-l mângâi,să-l susţin moral ca el ,copilul, să se simtă ocrotit mai ales când a fost nedreptăţit,dar îl dojenesc fară a-l mai pedepsi dacă el a fost deja sancţionat.
  • Caciula 2 Ioana
    Caciula 2 Ioana    09.04.2010 - 00:07
    Conflictul parinte-profesor este abordat de majoritatea celor care au raspuns (95 de persoane) printr-o discutie cu profesorul respectiv, in timp ce 39 dintre raspunsuri sunt in favoarea unei discutii cu dirigintele si cu directorul scolii, facand abstractie de profesorul implicat. Conflictele presupun intotdeauna mai multi factori implicati, si, atunci cand discutia directa parinte-profesor nu da rezultate, medierea de catre o alta persoana (directorul scolii sau profesorul diriginte) este o solutie. Mutarea copilului din scoala este o atitudine radicala ce poate avea efecte negative pentru copil, invatandu-l ca a comunica nu poate aduce rezultate pozitive. La fel, acceptarea situatiei este o atitudine pasiva care aduce cu sine si frustrarea de a nu-ti argumenta punctul de vedere.
  • Florentina Cucoanes
    Florentina Cucoanes    22.03.2010 - 16:38
    Este foarte important a se cunoaste cauzele conflictului.Parintii sunt adesea orbiti de sentimentul apararii copilului.Gasirea unui compromis necesita comunicarea venita din trei directii: parinte-copil-profesor.Nimic nu se intampla din senin.Orice conflict rezolvat pozitiv e un pas in relatia cu ceilalti.E necesara insa o atitudine deschisa spre rezolvarea conflictului.Parintele are rolul de facilitator al comunicarii dintre copil si tot ce se intampla la scoala.Diplomatie si rabdare...
  • Utilizator Anonim
    vizitator    22.03.2010 - 16:24
    de multe ori parintele ia decizii gresite, inainte de a cunoaste toate detaliile conflictului....si nici copii nu sunt "cheie de biserica"!