characters characters

Cum caracterizezi relatia educator, invatator sau diriginte-parinte?

25 februarie 2014   

Varsta: 6 - 11 ani, 11 - 15 ani, 15 - 18 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
27 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Diana Lehaci
    Diana Lehaci    17.03.2015 - 09:01
    Bun gasit, eu m-am saturat sa aud de sedinte saptamanale si sa privesc la drama oferita de educatoare cu fiecare ocazie: "am face asta, daca am avea bani".
    M-am saturat de cumparat caiete speciale degeaba, pt ca doamna e prea ocupata in cele 4 ore pt a lucra ceva de pe ele, dar nu stiu cum se face ca trebuiesc luate frecvent altele ( sunt deja la al 3-lea rand de cate 6 caiete).
    M-am saturat sa-mi las copilul dimineata la desene animate si sa-l gasesc tot acolo la ora 12.
    Am uitat sa mentionez ca am platit si ore de engleza si dansuri 2 luni, pana cand m-am prins ca uitase copilul si engleza invatata cu mine acasa.
    Concluzie: un dezinteres total si abia suntem in grupa mica. (4 ani) Mi-e groaza sa ma gandesc ce ne asteapta!
    Altfel nu pot decat sa-i invidiez pe parintii multumiti de gradinita si de cadrele didactice care isi iubesc meseria!
  • Adriana-Claudia Ciceu
    Adriana-Claudia Ciceu    06.03.2015 - 16:52
    Eu vreau sa cred ca am o relatie foarte buna cu parintii. Am intervenit doar dintr-un singur motiv in discutie: citeam mai jos ca se supara parintii daca se vorbeste rau despre copiii lor in sedintele cu parintii. Asa ceva nu se face, nu este deontologic si scie si in regulamentul scolar. O sedinta cu parintii nu se poate transforma intr-o sala de judecata pentru un copil sau altul. Daca exista probleme cu un copil se discuta individual cu parintele la consiliere. In sedintele cu parintii se discuta numai probleme generale ale grupei. Imi pare rau dar vad ca sunt si cadre didactice care nu stiu sa comunice cu parintii.
  • Florentina Alina Iordache
    Florentina Alina Iordache    06.05.2014 - 10:17
    In calitate de parinte, ma pot mandri cu faptul ca relatia dintre invatator-parinte, dar si invatator-elev,este una foatre buna. Aceasta relatie se bazeaza pe comunicare si respect. Invatatorul, pe langa faptul ca este cadru didactic, trebuie sa fie si un foarte bun prieten. Dar si parintii joaca un rol foarte important.
  • catalina buzduga
    catalina buzduga    02.04.2014 - 12:00
    relatia parinte-invatator nu este buna...de ce?....pentru ca invatatorului/profesorului nu I se permite mai nimic din ceea ce era odata...acum copilul are deplina libertate...si e gresit....elevii nu mai au respect fata de cadrele didactice inca din primii ani de scoala iar unii parinti in loc sa se ocupe de educatia loc si sa munceasca alaturi de elev acasa, ridica tonul la invatator si se simt jigniti daca la sedinte se fac referiri la copiii lor...merg la directiune cu reclamatii....parerea mea este ca nu parintii pierd ci doar copiii, lor le facem rau cu atitudinea noastra...ar trebui sa fim solidari cu invatatorii/profesorii si sa nu luptam impotriva lor caci in realitate luptam impotriva copiiilor nostril....e trist dar adevarat....si la noi la scoala se fac sedinte peste sedinte insa parintii se comporta ca niste copii....degeaba luptam 4 - 5 parinti dac ceilalti sunt total indiferenti....
  • Angela Chirosca
    Angela Chirosca    28.03.2014 - 17:22
    Eu sincer m-am săturat să aud la ședință spunându-se ”să se ocupe profesorii și de cei slabi”. Oare ce vină are copilul meu și nu numai că unii nu-și învață temele acasă, nu sunt atenți la ore? Dacă te gândești la școală parcă îți imaginezi ”un război între părinți și cadre didactice”. Am ajuns la concluzia că ”mulți părinți sunt certați cu școala” și nu fac decât să pună pedici la alții și să se plângă. Citiți comentariile de mai sus să vedeți câte greșeli de scriere sunt :(
  • Angela Chirosca
    Angela Chirosca    28.03.2014 - 17:21
    Scriu în calitate de părinte și nu am putut trece cu vederea peste aceste comentarii. Mă consider o mamă norocoasă, am un copil cu rezultate deosebite și asta datorită unei ambiții și multă, multă muncă. Un rol foarte important îl are comunicarea dintre părinte și copil, părinte-școală. De câte ori la ședință doamna dirigintă face observație unui părinte, părintele îi caută o scuză copilului, părinții ridică tonul la cadrul didactic și nu încearcă să găsească o soluție pentru a-l ajuta pe copil. Pe vremea noastră părinții nu făceau scandal la școală, aveau mai mult respect.
  • Utilizator Anonim
    vizitator-daianara    25.07.2010 - 13:24
    Dupa ce li sau micit salariile probabil vor fi si mai putini cei dornici sau dispusi sa diocute cu noi, parintii. Poate ca intro anumita masura sint indreptatiti.
  • eugenias92
    eugenias92    10.06.2010 - 20:00
    sunt putini profesori cu care un parinte poate discuta
    de cate ori merg la scoala am senzatia ca profesorii urasc elevii,multi dintre ei vorbesc urat,sunt razbunatori.
    eu sunt total dezamagita de invatamantul romanesc
  • Utilizator Anonim
    balanut    28.03.2010 - 17:40
    Se vorbea de scoala de mai demult. Atunci daca erai neatent la ore, ce sa mai zic de alta atitudine si alte preocupari cum e intimpla azi, erai pedepsit si la scoala si acasa icit iti trecea cheful sa mai repeti experienta. Acum... tot cu duhul blindetii si la scoala si acasa... face fiecare ce vrea...si elevii si din cite se vede si profesorii.
  • Utilizator Anonim
    NIC    19.03.2010 - 22:44
    PT DOAMNA IONELA RASINERIU.Eu unul personal am si eu copil dar nu i-am spus eu copilului ca este invatatoarea .....,dar copilul a venit acasa si mia spus de doamna ca face diferente,este mai buna cu unii copii[cred ca parintii au deschis usa cu capul,dar asta nui treaba mea].Atunci vin eu cu intrebarea a cui este vina si cine ii invata pe copii sa faca diferente intre ei sa se simta unii mai importanti si mai protejati,iar de acolo pleaca toate si foarte multe....Totusi doamna eu cred ca dvs. sunteti cadru didactic si cineva va suparat f. tare dar un copil se vede daca invatatoarea ests "proasta"dupa cum invata elevul dar aici o sa ziceti ca de vina este tot parintele si copilul;dar daca tu ca si invatator tot predai si turui intruna la manual si nu mai iei o pauza sa vezi ce stie copilul ala ,unde nu stie sa-l indrumi sa-l ajuti, atunci cine ete cum este?parintele ca-l trimite la scoala si nu-l tine acasa?si daca mai ne gindim mai gasim multe altele de spus.
  • Utilizator Anonim
    ionelarasinariu@yahoo.com    15.03.2010 - 18:37
    Nici un invatator nu vrea raul copilului,indiferent ce crede societatea . Pacat ca unii dintre parinti nu inteleg acest lucru.Frustrarea copilului vine de la cea a parintelui.Adesea auzi<Doamna mea invatatoare e proasta|> De unde vine aceasta idee?De la parinti ,copilul nu are termen de comparatie si totusi spune acest lucru .Ma intreb ,de unde stie el cat e de desteapta sau proasta doamna?!
  • Utilizator Anonim
    vizitator NIC    02.03.2010 - 19:03
    Scoala de demult nu se mai face si nici nu se va mai face niciodata.Relatia dintre parinti si profesori sau invatatori era mult mai strinsa[mai multa comunicare]ceea ce acum lasa de dorit.Inainte cadrele didactice veneau acasa la elevi sa vada in ce mediu si conditii traiesc elevii si chiar daca lasa de dorit copiii nu erau umiliti sau injositi in fata celorlalti copi.Dar acum in ziua de azi i-ti este frica ca sa nu spui ceva despre copilul tau [un mic secret familial]ca nu cumva acel lucru sa devina o arma[morala] impotriva copilului tau,facindul de rusine in fata intregii clase.Un cadru didactic trebuie sa asculte parerile tuturor copiilor[consider eu]fara a face diferenta intre copii[colege,sau mici atentii cum este invatat ROMANUL]
  • Utilizator Anonim
    vizitator    02.03.2010 - 18:43
    eu sint de acord cu unele pareri;ca invatatorii,nu pot sa asculte toate problemele copiilor in citeva ore cum isi pune intrebarea unul dintre vizitatorii acestui sait, dar o invatatoare cu experienta cred ca ar trebui sa stie sa rezolve problemele copiilor.Care se reflecta strict problemelor scolare[nu personale,de acasa]ceea ce consider imoral lipsa profesionalism,si a bunului simt fata de parinti si fata de copil care va fi atacat de colegi in pauze.Iar eu consider ca o ora de dirigentie ar fi suficient unui cadru didactic competent.
  • Ileana Szilagyi
    Ileana Szilagyi    26.02.2010 - 18:28
    este o relatie absolut necesara si in functie de invatator in special poate fi imbunatatita
  • Utilizator Anonim
    vizitatorcorina    13.02.2010 - 10:12
    Da, la fiica mea ( cea unde sunt 30 copii) vreo 2 copiii au ADHD. In aceste conditii eu nu m-am plans si nu ma plang ca fiica mea nu este ascultata "non stop".I-am explicat ca nu este numai ea in clasa (clasa I)
  • Utilizator Anonim
    aluna    13.02.2010 - 10:04
    probabil ca aleg si ei sa acorde atentie celor care ridica mai multe probleme
  • Utilizator Anonim
    vizitator    13.02.2010 - 09:58
    Ma intreb cate ore trebuie sa aiba o zi pentru ca invatatorul/educatoarea sa aiba timp sa asculte in egala masura pe fiecare copil. Cred ca mai cei care nu mai ajung sa fie ascultati se simt frustrati, dar la 30 de copiii cati sunt la fiica mea in clasa, practic e imposibil sa acorzi acelasi timp tuturor. Eu ii inteleg si pe invatatori.
  • Utilizator Anonim
    vizitatormonica    22.01.2010 - 16:35
    fals...totul\n\n\ne rece intr-o rutina ce face sa te simti impovarat de o programa greoaie.
  • tuu euu
    tuu euu    17.01.2010 - 16:15
    nesatisfacatoare
  • Utilizator Anonim
    vizitator    10.01.2010 - 17:56
    parintii ar trebui sa menina o mai buna legatura cu scoala-ei prefera sa lase copilul la scoala-5-6 ore-si cam atat-nu il intereseaza daca a invatat ceva,cum s-a comportat in tot acest timp.ba mai vin si cu pretentii de genul-vai,numai atat i-ati \'\'dat\'\'?nu se intraba daca al sau copil are ceva in cap sau nu
Vezi toate comentariile