characters characters

Publicitatea si obezitatea la copii

30 decembrie 2010    |   1262 vizualizări

UFC-Que Choisir (organism care are ca scop protectia consumatorilor) din Franta avertizeaza ca, intre orele 6:00 si 21:00, patru din cinci clipuri publicitare la alimente destinate copiilor sunt la produse ce contin multe grasimi si zahar. UFC-Que Choisir sustine ca 80% dintre clipurile publicitare la alimente sunt difuzate in timpul programelor ce se adreseaza copiilor. Practic, intre orele 6:00 si 21:00, unui copil nu are cum sa-i scape promovarea care se face unor produse dezechilibrate din punct de vedere al continutului de grasimi si de zahar.


Articol complet: Jurnalul.ro

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu