characters characters

Care este cea mai buna metoda prin care invatatoarea sau profesorul diriginte ar trebui sa tina legatura cu tine?

25 februarie 2014   

Varsta: 6 - 11 ani, 11 - 15 ani, 15 - 18 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
16 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Dayonara
    Dayonara    25.02.2014 - 10:37
    prin email :)
  • Caciula 2 Ioana
    Caciula 2 Ioana    25.03.2010 - 18:03
    Metoda preferata de a tine legatura cu profesorii este reprezentata de intalnirile individuale (55,69%), urmate de telefoane (23,62%), sedinte (14,58%) si bilete (2,33%). Este interesanta de remarcat inlocuirea metodelor clasice, asa cum sunt sedintele colective cu parintii, prin intalnirile individuale profesor-parinti. Aceasta deoarece parintii considera ca acestea sunt mai eficiente, asigura intimitatea si confidentialitatea necesare familiei, si se poate discuta punctual despre situatia copilului. De asemenea, problema timpului este si ea importanta, intalnirile individuale permitand o mai mare flexibilitate a programului.
  • Nuti-Elena
    Nuti-Elena    20.03.2010 - 15:52
    Eu cred ca asa cum fiecare copil este deosebit si unic in felul lui, tot asa si metodele folosite pentru a tine legatura cu parintii elevilor pot fi variate . E bine sa alegi ceea ce crezi ca se potriveste mai bine familiei elevului, sa cazi de comun acord asupra modalitatii celei mai bune si agreate atat de parinti cat si de tine ca invatator.
    Nu stiu de unde a venit ideea cu spaga sau ,ma rog, atentiile , dar mie mi se pare deplasata , sincer.Pentru ca in realitate trebuie sa fii tampit , ca parinte , sa platesti pentru ca "geniul " familiei sa fie primul din clasa . Pentru asta copilul trebuie sa munceasca , iar rezulktatele lui trebuie sa arate cat de capabil este , nu sa gadile orgoliul parintilor. Imi cer scuze daca cineva se simte lezat pentru asta , nu am avut deloc aceasta intentie .
  • Utilizator Anonim
    vizitator    19.03.2010 - 22:07
    nu cred k e buna o intalnire individuala cu parintii...exista telefoane...lucrez in invatamant si nu sunt de acord cu intalniri si bilete
  • Utilizator Anonim
    ilut olimpia    19.03.2010 - 20:20
    BUNA. AM OPTAT PENTRU VARIANTA CU SEDINTELE,PENTRU CA NU AR TREBUI SA AIBA NIMENI DE ASCUNS NUMIC.MAI ALES CA ASA STIM IN CE ANTURAJE SE INVART COPII NOSTII,DIN CE FEL DE FAMILII PROVIN.ESTE BUNA SI VARIANTA CU ,INDIVIDUAL.DAR EU TOT PE CEA CU SEDINTELE O ALEG.MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.
  • Utilizator Anonim
    august    19.03.2010 - 18:22
    Draga Ionela,

    Dupa ce am scris optiunea mea ti-am citit mesajul. Imi pare rau dar trebuie sa-ti spun un lucru:a da spaga unui profesor ca sa-ti "favorizeze" copilul este ca si cind a-i da spaga sa iei permisul de conducere.In ambele situatii esti "rezolvat" in prima faza, iar apoi ti se pot intimpla multe neplaceri. Pe mine, de exemplu, nu ma intereseaza rezultatele fiicei mele raportat la colegii ei prin urmare nu am nici un interes sa o stiu prima in clasa. Eu apreciez valoarea ei inscriind-o la cit mai multe concursuri (olimpiade,evaluare in educatie, Plus Minus poezie, Euclid, etc.)unde sunt subiecte unice la nivel national. Astfel me conving de nivelul la care se afla raportat la mai multi elevi si in conditii de maxima obiectivitate. Parerea mea...
  • Utilizator Anonim
    august    19.03.2010 - 18:12
    Am votat pentru intilnirile individuale pentru ca, desi presupun un timp mai mult pe care dirigintele trebuie sa-l acorde acestui tip de intilniri, esti mai sigur ca afli mai multe despre copilul tau. La sedintele cu parintii auzi numai laude la adresa tuturor copiilor si, foarte rar, cite o "mica atentionare" a unui parinte in legatura cu copilul sau.
  • florance
    florance    19.03.2010 - 14:40
    Am optat pentru intalnirile individuale deoarece cred ca acestea sunt mai eficiente pentru rezolvarea problemelor ivite.In multe cazuri, din cauza timiditatii, parintele nu-si poate exprima opinia intr-o sala in care sunt toti parintii.
  • Utilizator Anonim
    ECATER    19.03.2010 - 12:27
    Consider intalnirile individuale mult mai eeficiente,deoarece discutia este la obiect si sincera ,fara retineri din partea parintilor.
  • Utilizator Anonim
    ionela    18.03.2010 - 09:28
    De ce ati ales intalniri individule - pentru spaga..........PARDON ATENTII
  • Florin Bojan
    Florin Bojan    17.03.2010 - 21:12
    Văd că majoritatea opţiunilor sunt pentru întâlnirile individuale. Acestea trebuie făcute atât la şcoală cât şi acasă la părinte fiindcă astfel profesorul vede exact condiţiile de muncă ale elevului iar acesta percepe că profesorul(dirigintele) este aproape de familie si astfel îl ia mai în serios decât doar dacă pârintele vine la şcoală. De obicei copiii sunt inventivi şi găsesc modalităţi de scăpare diverse, dar daca stiu ca toţi din jurul lui "vorbesc aceeaşi limbă" se conformează şi astfel rezultatele vor fi altele decât cele de până atunci.
    Legătura permanentă cu familia se realizează însă chiar şi prin mijloace moderne de comunicare (telefon, mail/mess) ce sunt din ce in ce mai utilizate!
  • Utilizator Anonim
    mariana    17.03.2010 - 20:07
    Ca urmare a unei experiente la catedra de peste 38 de ani,pot afirma cu toata certitudinrea,ca cea mai buna modalitate de mentinere a unei legaturi stranse familie-scoala,parinte. o constituie discutiile in particular cu parintele.Printr-o stransa colaborare parintele este pus la curent,in permanenta,cu evolutia copilului sau ,pe toate planurile :preocupari,anturaj,comportament,frecventa ,inclinatii,etc.Copilul se simte controlat,supravegheat si numai asa se poate ajunge la un numitor comun,numai asa se poate atinge scopul educatiei si instructiei,planificat in scoala
  • Utilizator Anonim
    ione r    17.03.2010 - 19:29
    biletele pot fii rupte,telefonul e ascultat,la sedinte se discuta despre alte probleme organizatorice,iar de nte nu prea poatefii vorba deci ramane intalnirile directe.sincer mie nu imi prea place sa se discute la sedinte despre copilul meu de fata cu ceilalti parintii,nu e problema lor ci a mea,cred ca e timpul ca fiecare sa isi vada de copulul lui si nu de al altora,de aceea prefer discutiile particulare.atunci invatatorul poate sa imi spuna toate problemele care le are si de ce sa imi fie rusine sa recunosc..ii cer chiar sfatul in unele probleme
  • Utilizator Anonim
    ana gorj    16.03.2010 - 21:44
    Cred ca intilnirile individuale rapesc mult timp si rezolvi o singura problema.
    Am optat pentru telefon ( la sedinte parintii nu sunt prea dezinvolti mai ales daca aiu o problema cu alt profesor).
  • mami_thea
    mami_thea    16.03.2010 - 16:28
    Am optat pentru varianta intalnirilor individuale, insa pot exista situatii cand se impune folosirea telefonului sau, de ce nu, a e-mailului.
  • Suta Anisoara
    Suta Anisoara    16.03.2010 - 16:17
    Printr-o intalnire directa parinte- cadru didactic, parintele poate afla despre comportamentul copilului in timpul orelor, gradul de participare la desfasurarea orelor, relationarea cu colegii de clasa , abilitatea de a folosi cunostintele invatate , iar cadrul didactic afla direct de la parinte inclinatiile copilului catre anumite domenii ale stiintelor , preocupari extrascolare , manifestari comportamentale ale copilului inafara scolii etc. Impreuna , parinte-cadru didactic pot concepe un plan prin care sa coordoneze activitatile copilului astfel incat sa obtina rezultate maxime in activitatea scolara si extrascolara.
Vezi toate comentariile