characters characters

3/11 - Toamna
Clasa a II-a    Romana

19 decembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa citeasca un text corect, constient.
    (Exemplu: intelege textul citit);
  • Sa formuleze intrebari si raspunsuri pentru textul citit;
  • Sa formuleze propozitii cu cuvinte din textul citit;
  • Sa identifice (sa recunoasca) titlul, autorul si personajele;
  • Sa povesteasca oral un fragment din text;
  • Sa povesteasca oral textul, in ordinea intamplarilor prezentate;
  • Sa ordoneze enunturi potrivit intamplarilor: Exemplu: 3. Iepurele s-a intalnit cu ogarul.
  • Sa desprinda invatatura (mesajul) transmisa de text

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa delimiteze (sa imparta) un text narativ cunoscut (care povesteste o intamplare) in fragmente logice;
  • Sa identifice (sa recunoasca), intr-o poezie, strofele si versurile si sa realizeze pentru fiecare strofa un desen potrivit.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu