characters characters

23/23 - Scrierea prin copiere sau independent
Grupa mare    Limba si comunicare

17 decembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa utilizeze efectiv instrumentele de scris, stapanind deprinderile motrice elementare necesare folosirii acestora.
    (Exemplu: apucarea creionului cu trei degete, pozitia mainii pe foaie, distanta capului fata de foaie, pozitia spatelui, tensiunea motrica cu care manevreaza creionul, adica strangerea creionului si apasarea acestuia pe foaie, orientarea in pagina);
  • Sa inteleaga ca scrierea indeplineste anumite scopuri, cerinte sociale si sa se foloseasca de aceasta descoperire.
    (Exemplu: solicita sa fie ajutat sa scrie cuvinte care au legatura cu desenul sau produsul realizat, sa doreasca sa-si semneze lucrarile, caietele, cartile);
  • Sa stie sa-si scrie numele si sa si-l recunoasca atunci cand il vede scris;
  • Sa scrie litere (A, I, C, O, U, T, L, N, M) si cuvinte scurte/simple (AC, OU, CAL, NUC, MAC, TATA, MAMA) prin trasarea peste modelul punctat al literei sau prin copierea literei dupa un model dat, alaturat, elaborandu-si singur etichete, liste.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu