characters characters

8/11 - Prietenia
Clasa a II-a    Romana

20 decembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa retina informatii din textul citit (sa-l inteleaga);
  • Sa completeze enunturi in legatura cu textul citit.
    (Exemplu: Cateva bobite ..............................cad peste frunze.(ca de roua));
  • Sa formuleze propozitii cu unele cuvinte din text;
  • Sa gasesaca cuvinte cu inteles asemanator.
    Exemplu: Copilul s-a intristat la aflarea vestii. Copilul s-a suparat la aflarea vestii.);
  • Sa gaseasca cuvinte cu inteles opus.
    (Exemplu: Pompierul este un om curajos. Iepurele este un animal fricos.
  • Sa scrie corect cuvinte care contin mp şi mb in enunturi formulate de el si in dictari (Exemplu: campion; combina).

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa scrie serii de cuvinte cu acelasi inteles.
    Exemplu: zapada, nea, omat; drum, sosea, strada, poteca; spune, zice, adauga, constata)


Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu