characters characters

3/11 - Expresivitatea in comunicare
Grupa mica    Limba si comunicare

25 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa recite fragmente, expresii din poeziile invatate/ascultate, respectand intonatia, pauza. (Exemplu: rosteste cuvintele, face pauze la final de propozitie si schimba tonul vocii);
  • Sa joace rolul unor personaje din povesti cunoscute/ din desene animate, folosind dialogul, cu intonatia, gestica si mimica potrivita.
    (Exemplu: il imita pe lupul din povestea Capra cu trei iezi, cantand la usa iezilor: „Trei iezi cucuiezi, usa mamei descuieti!);
  • Sa foloseasca, in viata de zi cu zi, intonatia potrivita si sa foloseasca gesturi si miscari ale fetei pentru a exprima mesaje, idei si sentimente.
    (Exemplu: intoneaza propozitia adecvat, atunci cand adreseaza o intrebare sau cand exprima o exclamatie).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu