characters characters

16/17 - Elemente de explorare a cartilor
Grupa mijlocie    Limba si comunicare

26 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa cunoasca rolul informativ( de cunoastere) pe care il au cartile in viata oamenilor.
    (Exemplu: stie ca pentru a afla o informatie, a asculta o poveste, a invata o poezie foloseste o carte);
  • Sa recunoasca elementele componente ale unei carti: copertile, titlul, paginile cu continutul cartii redat in imagini si in textul tiparit.
    (Exemplu: arata care este coperta sau unde este scris titlul povestii pe coperta);
  • Sa cunoasca denumirea diferitelor tipuri de carti sau surse de informare ce utilizeaza cuvantul tiparit/scris.
    (Exemplu: ziare, reviste, carti de povesti, atlase, dictionare, afise, pliante);
  • Sa arate interes pentru carte si cuvantul scris sub diverse forme.
    (Exemplu: cere, din proprie initiativa, sa i se cumpere o carte sau sa i se citeasca dintr-o carte);
  • Sa aiba o atitudine de grija si respect fata de carte, dovedind deprinderi corecte de utilizare si pastrare a cartilor.
    (Exemplu: adopta o pozitionare corecta la citire, rasfoieste corect o carte, respecta pozitia cartilor in biblioteca, ordoneaza/asaza cartile cu multa grija).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu