characters characters

6/14 - Cuvantul - element de comunicare
Clasa I    Romana

17 decembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa formuleze enunturi dupa imagini;
  • Sa delimiteze cuvintele in propozitii si sa desparta cuvintele in silabe;
  • Sa stabileasca pozitia sunetelor a, u, m, n, i in cadrul cuvintelor, silabe (sunetul se afla la inceputul, in interiorul sau la sfarsitul cuvantului);
  • Sa citeasca silabele si cuvintele formate cu literele invatate;
  • Sa citeasca propozitii respectand intonatia (Exemplu: Nina, ai nuia? Nu, am un nai.)
  • Sa asocieze sunetul nou invatat (n, i) cu litera corespunzatoare;
  • Sa transcrie cuvinte formate cu ajutorul alfabetarului;
  • Sa scrie literele, silabele si cuvintele respectand liniatura caietului si incadrarea corecta in pagina (titlu, data, alineate);
  • Sa compuna cuvinte, folosind silabe date (Exemplu: ia, nu, ma – Maia, nuia, Manu ).
Pentru a obtine performanta se recomanda ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
  • Sa formuleze propozitii interogative, enuntiative cu cuvinte formate din literele invatate si sa le scrie.
    (Exemplu: Nina, mai ai nuiaua? – propozitie interogativa; Mimi, ai un nai. – propozitie enuntiativa)

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu