characters characters

1/11 - Cartea
Clasa a II-a    Romana

19 decembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa citesca corect si in ritmul sau propriu un text;
  • Sa inteleaga si sa foloseasca in vorbire cuvintele: pagina, fila, coperte, cuprins;
  • Sa consulte cuprinsul unei carti pentru gasirea textelor/lectiilor (Exemplu: Textul Pinocchio se afla la pagina 8);
  • Sa recunoasca vignetel - simboluri, desene (Exemplu: Soricelul cu creion in mana inseamna realizarea temei scrise; Cartea deschisa inseamna citirea unei lecturi);
  • Sa memoreze alfabetul si sa scrie cuvintele in ordine alfabetica (Exemplu: anul, bobul, cartea, masa, soarele, vantul);
  • Sa pronunte(sa spuna, sa rosteasca) si sa scrie corect cuvinte care contin sunetele/grupurile de litere: ce, ci, ge, gi, che, chi, ghe, ghi;
  • Sa scrie singur/dupa dictare propozitii cu astfel de cuvinte(cu grupuri).

 

Pentru performanta, copilul va fi  capabil:

  • Sa scrie, in ordine alfabetica, cuvinte care incep cu aceeasi litera (Exemplu: Marcela, marinar, mirare, miriapod);
  • Sa combine litere din alfabet(mai mult de cinci litere) pentru a obtine cuvinte (Exemplu: a, b, r, c, e, a, e, d→ abecedar);
  • Sa scrie propozitii formate din mai mult de patru cuvinte care sa inceapa cu aceeasi litera (Exemplu: Cami cumpara cutii cu chibrituri colorate.).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu