characters characters

2/23 - Calitatea de vorbitor –mediul social
Grupa mare    Limba si comunicare

05 decembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa adreseze si sa raspunda la intrebari.
    (Exemplul 1: intreaba despre un anumit obiect sau despre o activitate care ii atrage atentia; Exemplul 2: raspunde la intrebari despre jucariile/lucrurile sale sau legate de activitatile sale curente);
  • Sa transmită un mesaj simplu în cadrul jocului sau a unei activităti de invatare.
    (Exemplu: spune ce isi doreste sa faca, cu ce jucarie prefera sa se joace; vorbeste despre actiuni pe care le face);
  • Sa initieze o conversatie cu copii si adulti, participand adecvat la aceasta, in calitate de vorbitor.
    (Exemplu: merge la un copil si il intreaba despre o jucarie/o activitate; vorbeste cu un adult despre actiunile pe care le face in timp ce se joaca sau in timpul unei activitati);
  • Sa defineasca anumite cuvinte din orizontul social apropiat (casa, gradinita, orasul natal) formuland propozitii dezvoltate si chiar fraze.
    (Exemplu: se exprima in propozitii atunci cand vorbeste despre ce este gradinita);
  • Sa demonstreze intelegerea unui vocabular specializat in anumite domenii: profesii, mijloace de transport, institutii urbane.
    (Exemplu: spune ce face doctorul, unde lucreaza si cu ce poate ajunge la spital).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu