characters characters

1/23 - Calitatea de vorbitor - mediul familial
Grupa mare    Limba si comunicare

26 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa stie sa se prezinte si sa faca prezentari.
    (Exemplu: isi spune numele, varsta, adresa; isi prezinta parintii, fratii, bunicii);
  • Sa adreseze si sa raspunda la intrebari.
    (Exemplul 1: intreaba despre un anumit obiect sau despre o activitate care ii atrage atentia; Exemplul 2: raspunde la intrebari despre jucariile/lucrurile sale sau legate de activitatile sale curente);
  • Sa transmită un mesaj simplu în cadrul jocului sau a unei activităti de învătare.
    (Exemplu: spune ce isi doreste sa faca, cu ce jucarie prefera sa se joace; vorbeste despre actiuni pe care le face);
  • Sa denumeasca notiuni cu grad mai mare de generalitate, ce fac referire la propria persoana, la membrii familiei, prieteni, caracteristici ale acestora, actiuni, emotii, sentimente.
    (Exemplul 1: denumeste jucarii, obiecte de uz personal, activitati si actiuni pe care le face cu familia sau cu prietenii, fenomene pe care le observa in jurul sau; Exemplul 2: numeste emotia pe care a trait-o intr-o experienta/actiune/eveniment
  • Sa solicite ajutorul adultului atunci cand nu intelege un mesaj.
    (Exemplu: cere lamuriri referitoare la un cuvant pe care nu l-a inteles sau la o expresie necunoscuta, atunci cand poarta o discutie cu un membru al familiei).  

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu