characters characters

2/13 - Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 0 la 30 cu si fara trecere peste ordin
Clasa a II-a    Matematica

20 noiembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa faca adunari si scaderi cu numere de la 0 la 30 cu si fara trecere peste ordin (trecere peste 10).
    (Exemplu: 18 + 12 = , 15 + 3 =)
  • Sa rezolve probleme cu una sau doua operatii.
    (Exemplu: „Maria are o colectie de 10 timbre, iar Marius cu 3 mai multe. Cate timbre au cei doi copii in total?”)
  • Sa afle numarul necunoscut din exercitii.
    (Exemplu: 17 + a = 30, 25 – a = 17)
  • Sa foloseasca limbajul potrivit adunarii si scaderii.
    (Exemplu: termeni, suma, descazut, scazator, diferenta, cu atat mai mare, cu atat mai putin)
  • Sa compuna probleme dupa un exercitiu dat.
    (Exemplu: sa compuna o problema care se rezolva prin exercitiul 18 + 7 = ; Maria are in colectia sa 18 figurine, iar Corina are cu 7 mai multe. Cate figurine are Corina?)

Pentru a obtine performanta, se recomanda ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa rezolve probleme cu mai mult de doua operatii.
    (Exemplu: Mircea are 7 masini, Matei are cu 3 mai putine decat Mircea, iar Tudor are cat Matei si Mircea la un loc. Cate masini au cei trei copii in total? Rezolvare: Matei: 7 – 3 = 4 masini. Tudor: 7 + 4 = 11 masini. Total: 7 + 4 + 11 = 22 masini)
  • Sa rezolve exercitii cu mai multe operatii.
    (Exemplu: 29 – 17 + 11 =)
  • Sa compuna probleme cu doua operatii dupa un exercitiu dat.
    (Exemplu: Compune o problema care se rezolva prin exercitiul 12 + 18 - 10 = ; Ioana a cumparat 12 baloane. Tatal ei i-a mai adus 18 baloane, dar 10 s-au spart cand le-a umflat. Cate baloane i-au mai ramas Ioanei?)

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu