characters characters

Melcul

19 noiembrie 2013    |   1210 vizualizări
Melcul
Utilitatea jocului:
exersarea calcului mintal si exersarea crescatoare si descrescatoare a numararii de la 1 la 10

Materiale folosite: creta

Desfasurarea jocului:

  • Parintele deseneaza cu creta pe asfalt un melc cu o casa mare in spate. Casa are 10 ferestre numerotate crescator, de la 1 la 10.
  • Fiecare participant la joc va trebui sa arunce cu piatra in fereastra cu numarul care este rezultatul unei adunari/scaderi spuse de ceilalti participanti.

Exemplu

Mama (catre copil): Melcul acesta are un pian in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta suma din 3 si 5.

Copilul (catre tata): Melcul are multe jucarii in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta diferenta dintre 9 si 2.

Tata (catre mama): Bucataria melcului este in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta diferenta dintre 4 si 1.

  • Daca un participant la joc nu nimereste fereastra sau a gresit rezultatul operatiei de adunare/scadere, sta un joc.

Daca un participant la joc nimereste, sare intr-un picior in fiecare fereastra pana la capat, iar la intoarcere, stand tot intr-un picior, trebuie sa ia piatra de acolo de unde a lasat-o. Apoi face un X in fereastra respectiva.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu