characters characters

Calendarul de organizare a Saptamanii “Scoala Altfel”

09 februarie 2012    |   2931 vizualizări
Iata principalele etape ale organizarii in cadrul scolilor a Saptamanii "Scoala Altfel".

 

Nr crt
Perioada
 Atributii
 1 13-24 Februarie 2012
  • Fiecare unitate de invatamant afiseaza propunerile de activitati pentru saptamana "Scoala Altfel".
  • Simultan, fiecare diriginte si invatator va dezbate propunerile de activitati in clasa. Optiunile elevilor vor fi reflectate in programul final.
  • Consiliul Profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor vor dezbate, la randul lor, propunerile de activitati si vor opta pe marginea acestora.

Responsabilitatea revine: directorului scolii si consilierului educativ, cu consultarea permanenta a presedintelui consiliului scolar al elevilor.

 

 2 24 Februarie- 2 Martie 2012
  • Consiliul de Administratie al unitatii de invatamant va adopta forma finala a programului activitatilor pentru saptamana Scoala Altfel, avizat in prealabil de Consiliul profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor.
  • Programul final va fi comunicat Inspectoratului Scolar Judetean.

 Responsabilitatea revine: consiliului de administratie si directorului unitatii de invatamant.

 

 3 2-5 Martie 2012
  • Unitatea de invatamant va afisa in fiecare clasa si cancelarie, programul adoptat pentru Saptamana Scoala Altfel”.
  • Inspectoratul Scolar Judetean va afisa pe site-ul institutiei, intr-un meniu special intitulat Saptamana “Scoala Altfel”, programele de activitati ale fiecarei unitati de invatamant din judet, pentru aceasta perioada.

 Responsabilitatea revine: inspectoratului scolar general si directorului unitatii de invatamant.

 

 4 5-16 Martie 2012
  • Conducerea unitatii de invatamant se va asigura de inscrierea tuturor elevilor la activitatile derulate in Saptamana “Scoala Altfel”.

 Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ si sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii.

 

 5 17 martie-2 Aprilie 2012
  • Masuri organizatorice destinate derulatii in conditii optime a activitatilor prevazute in cadrul Saptamanii “Scoala Altfel”

 Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ, sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii. Acestea se vor realiza si cu sprijin din partea presedintelui consiliului scolar al elevilor si presedintelui Comitetului Reprezentativ al Parintilor.

 

 

 Iti recomandam sa citesti si:

In anul scolar 2011-2012, copiii vor invata la “Scoala Altfel” in perioada 2-6 aprilie 2012

 

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • elena gongea
    elena gongea    05.03.2012 - 07:46
    Din ceea ce am citit pe diferite site-uri nu vad foarte mari diferente intre o sapatamana de curs obisnuita si cea din perioada 2-6 aprilie 2012. Asa cum ii spune si titlul "SCOALA ALTFEL" trebuie sa vina cu ceva inedit care nu iti permite in orele de curs. Eu cred ca in aceasta perioada e nevoie de prezenta expertilor in domeniile abordate. Un exemplu in acest sens: vizita la muzeul Stiintele Naturii, ceea ce intr-o zi era o activitate extracurriculara acum o vad ca o actiune practica in care participantii sa fie activi in realizarea unor diorame, ecosisteme, unde specialistii au rolul expertilor, iar prescolarii/elevii sa fie participanti activi, dar pt aceasta e nevoie chiar de aducerea materialelor necesare;
    alt exemplu, vizita la sectiunea de etnografie si folclor sa puna prescolarii/elevii in situatia de a se implica cu persoanele specializate in incondeierea acelor oua in functie de diferite zone folclorice renumite;
    participarea la teatru unde regizorul ii ajuta sa puna in scena o piesa de teatru. Dupa mine excursiile nu sunt cele mai adecvate modalitati daca sunt desfasurate dupa acelasi algoritm ca o activitate extracurriculara si mai si costa bani.
    De asemenea cred ca se impune evaluarea saptamanii respective la care sa participa partenerii implicati si parintii. Aceasta saptamana nu vizeaza si evaluarea intregii activitati