characters characters

1/15 - Pozitii si relatii spatiale
Grupa mare    Matematica

12 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa spuna care obiect este mai aproape sau mai departe, luandu-se pe sine ca punct de reper.
    (Exemplu: spune ca papusa este mai aproape de el decat avionul);
  • Sa spuna unde se gaseşte el, in raport cu un anumit obiect din spatiu.
    (Exemplu: spune ca se afla in camera, in afara camerei, pe scaun, sub masa, langa colegul sau etc.);
  • Sa se aseze in raport cu un reper dat.
    (Exemplu: se asaza pe canapea, se asaza in fata bibliotecii, in spatele mesei, iese din camera etc., atunci cand i se cere acest lucru);
  • Sa cunoasca si sa numeasca pozitii spatiale, plasand obiectele peste, pe, deasupra, dedesubt, inauntrul sau in afara unui spatiu/obiect.
    (Exemplu: pune farfuria pe masa, asaza tacamurile in dulap, plaseaza un cub in interiorul unei cutii sau in afara acesteia, atunci cand i se cere acest lucru);
  • Sa numeasca pozitia obiectelor dintr-un desen fata de un reper dat.
    (Exemplu: “Buburuza se afla pe floare si fluturele deasupra ei.”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu