characters characters

8/15 - Aprecierea globala a cantitatii
Grupa mica    Matematica

12 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa recunoasca grupele cu ”un singur obiect” din mai multe grupe date.
    (Exemplu: arata care sunt grupele cu un singur obiect, dintre cele 4 grupe date: grupa mingilor - 3 mingi, grupa masinilor – 1 masina, grupa cartilor – 5 carti, grupa baloanelor – 1 balon)
  • Sa formeze grupe cu ”mai multe obiecte” si cu ”un singur” obiect. 
    (Exemplul 1: alaturi de o grupa cu doua cercuri, intr-o diagrama goala, deseneaza ”mai  multe cerculete” decat cele din grupa data; Exemplul 2: langa o caseta in care sunt 3 liniute, in caseta goala, deseneaza o singura liniuta pentru a forma multimea cu ”un obiect”)
  • Sa compare doua grupe de obiecte si sa aprecieze dintr-o privire unde sunt ”mai multe” sau ”mai putine”. 
    (Exemplu: intre o vaza cu 2-3 flori si o alta vaza cu 7-10 flori, o indica pe cea cu ”mai multe” sau ”mai putine” flori, fara sa numere florile)
  • Sa faca apreceri ale unor cantitati de obiecte in viata cotidiana.
    (Exemplul 1: spune ca tata a primit mai multe felii de paine decat a primit el; Exemplul 2: daca cere un pahar si i se dau mai multe pahare, remarca acest lucru, spunand ca nu vrea decat ”un pahar, nu mai multe”).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu