characters characters

3/13 - Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 0 la 100 fara trecere peste ordin
Clasa a II-a    Matematica

20 noiembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul :

  • Sa efectueze adunari si scaderi, fara trecere peste ordin, cu numere de la 0 la 100.
    (Exemplu: 12 + 36 = , 54 – 31 = )
  • Sa rezolve probleme cu una sau doua operatii.
    (Exemplu: Intr-un autobuz sunt 22 de calatori pe scaun. Calatorii care stau in picioare sunt cu 12 mai multi. Cati calatori sunt in total?)
  • Sa afle numarul necunoscut din exercitii.
    (Exemplu: a + 36 = 69, m – 21 = 72, 89 – b = 53)
  • Sa foloseasca limbajul specific adunarii si scaderii.
    (Exemplu: termeni, suma, descazut, scazator, diferenta, cu atat mai mare, cu atat mai putin, predecesor, succesor, numere identice, numere distincte, penultimul, antepenultimul)
  • Sa compuna probleme cu o operatie dupa exercitii date.
    (Exemplu: Compune o problema dupa exercitiul 42 + 25 =. Tatal are 42 de ani. Bunica are cu 25 de ani mai mult decat tatal. Cati ani are bunica?).

Pentru a obtine performanta, se recomanda ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa rezolve probleme cu mai mult de doua operatii cu numere de la 0 la 100.
    (Exemplu: La o florarie s-au adus 12 lalele, narcise cu 10 mai multe decat lalele, iar zambile cat narcise si lalele la un loc. Cate flori s-au adus in total? Rezolvare: narcise: 12 + 10 = 22; zambile: 12 + 22 = 34; flori: 12 + 22 + 34 = 68)
  • Sa rezolve exercitii cu mai multe operatii.
    (Exemplu: 96 – 24 – 31 = )
  • Sa compuna probleme cu doua operatii dupa exercitii date.
    (Exemplu: 21 + (21 + 23) =? Intr-o livada sunt 21de meri, iar pruni cu 23 mai multi. Cati pomi fructiferi sunt in livada?).

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu